Medicinskt invalido!

Idag är det klart. Jag är ett invalido. AFA försäkring ändrade sitt beslut (p g a att de nu tagit in ett utomstående läkare, förmodligen en som kan sina saker) och mitt gamla arbetsskadeärende kommer inte att prövas i nämnden.

Istället klassar de mig som ett 5%-igt invalid vad gäller hörseln, vilket ger ett redigt tillskott i kassan. Tack för det.

Synd bara att det ska krävas en sjuhelsikes massa överklaganden och arbete för att få någon att förstå och lyssna. Alla kanske inte orkar strida eller har förmågan. Jag har hållit på i 3 långa år och äntligen kom ett beslut som jag inte tänker överklaga.

Skam den som ger sig.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hmm, är du invalido - vad är då jag? *moahaha* Skämt åsido. Skönt att det gick vägen, tillslut...

2007-09-03 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback