Det är roligt...

...när Axel berättar för sin fröken att vi har en ny gräsklippare. Intresseklubben antecknar säkert!

...när pappa säger till Melvin att "du har mycket 1 000 (tusen) i huvudet nuförtiden" när han säger det ordet för 33:e gången på ett dygn, varpå han replikerar: -Ja,  och kiss och bajs också!

...när Axel säger att han ska sluta med napp, sluta med välling, sluta med snutte, bara för att få en present. En minut senare har han totalt glömt vad han lovat.
Ännu roligare blir det när han säger att han ska ha en bebis i magen när han blir stor. -Men det går ju inte, säger mamma, du har ju snopp. -Ja, men jag ska sluta med snopp!

...när Melvin har full koll på vilka FCT har mött och ska möta. När pappa sa att "vi får hoppas att FCT vinner på lördag", svarar Melvin med orden: -Spelar FCT bara på lördagar, eller?
Snacka om koll!

...när Axel helt apropå ingenting frågar: -Funkaj den nya gjäsklippajen, ellej?

...när Melvin trycker på stora retas-knappen (Axel vill inte vara liten) och talar med glimt i ögat om att "Axel, du är min lillebror". Då tar det hus i h.....e.

De är för härliga!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Goa ungar!!!! KOmmer ni och hälsar på oss på landet snart eller? ;)

2007-05-17 @ 10:02:15
Postat av: Farmor Eva-Britt

Herregud, vilka roliga ungar! Dessutom är det roligt när Axel säger( när vi var där och passade dem en stund): När min pappa kommer vill jag inte ha er mer!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-17 @ 11:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback