Fotboll på hög nivå

Så har Lindbergs Nostalgi Cup gått av stapeln på Stavrelund.

Seriös fotbollsträning i en timma och avslutande fotbollsturnering sätter sina spår i benen så här dagen efter. I huvudet också förresten.

Kolla vilken graciös stil, det är inte för inte som jag kallades "Greppet direkt" när jag var yngre...eller inte.


Men till slut tvingades jag kapitulera...





 Jonas....du ska få!

Hellyckad afton, vi var 41 stycken gamla 73:or och damlagsspelare som tog på sig fotbollsdojjorna igen. Mer sånt!

Kommentarer
Postat av: Trollis m/pojkar

Jag vill se Ulle från festen *hihi*

Postat av: Ulle

Hehehe, ja det var riktigt skoj!!!!! :D Mashmallows kontra grädde???? :D

2007-08-12 @ 17:02:59
Postat av: Ulle

Hehe, nu har jag kontrat!

2007-08-12 @ 20:40:37
URL: http://bergatrollen.se
Postat av: Farmor Eva-Britt

Som sagt!
Vilka ungar man har!!!!
Kramar från morsan

2007-08-13 @ 09:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback