Ett inlägg

Nu var det ett tag sedan vi skrev....lektionerna har startat och inget går på räls så här i början direkt....så då får bloggen stundtals stå tillbaka.

Vad har hänt?

Grabbarna Grus har börjat på dagis och har snälla fröknar och käcka kompisar. Idag åt de soppa på dagis som vanligt på onsdagar. Eller:
-Jag åt bara bröd, sade Melvin.

Axel har ju som vanligt fällt ett par bejublade kommentarer. Han hade en diskussion med mamma varpå han frågade:
-Blir du sur då? (Han menar ledsen men "sur" är ju rätt häftigt det också)

Sedan har Melvin blivit en hejare på att rita gubbar. Kolla mormor och morfar, notera särskilt morfars mustasch!

Gubbar

Det var en riktigt tuff teckning, eller hur Melle?

-Yeah!
Melvin 2

Kommentarer
Postat av: Ulle

Söt-killar!

Kalas på lördag eventuellt. Vi gör ett nytt försök!

2006-08-23 @ 20:49:31
Postat av: farmor Eva-Britt

Hej mina älsklingar!

Hoppas dagis blir bra för er! Jag älskar er mina små sötisar. Kunde man möjligen få en teckning på oss också?

2006-08-24 @ 07:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback